19.06.2012

Rafadanmış kalbim !




Niyetim sinirlerin gerildiği bi sahnenin basrolunu kapmak değildi.Biraz huzur ,mutluluk için filan kolaçan etmekti ortalığı..Zaten sessizdim biliyosun ,bekliyordum..
Arada bir burnumu çıkarıp hersey yolundamı diye bakıyordum ,yaptıgım sadece buydu benim..
Ama gel gör ki ne bir huzur ne bir huzursuzluk ..balkabagına dönüsen arabam ve ben anlaşılamayan bi anın içinde sıkıştık kaldık işte..
Seninle ben..ama birimiz..
Bi işe yaramadığımz anlar..
Etrafımzda halinden memnuniyetsz insanlar , zoraki sırıtanlar ..Ama sen beni bunların arasından cıkar..
Kadın olunmaz her adama ve herzaman da boşvermiş, güçlü de görünülmez..Üstüne gelirler , hatta üzerinden bile gecebilirlerr..
Zor zanaat bu hayat ;hayatına giren insanlar;ama asıl sorun bence cıkanlar.. Kmbilir neler aldılar...
Bir yokolup bir varoldukları yetmezmiş gibi birde sırıtmışlar bakıp bakıp gözlerime..

Gönül rahatsızlığım tavan yaptı..
Suskunluğum biraz çenesini tutmalı..



6 yorum :

  1. O kadar çok bekledim ki. Önce karanlık çöksün, herkes uykuya gitsin. Sonra benim zamanım başlasın. O başlangıçlarda da başka yerlerdeyim.
    Düşünüyorum. Düşünmekten başka birşey yok elimde. Şekiller o kadar belirgin ki aslında kafamda. Çoğul konuşuyorum ama aslında öyle değil. Kısa bir zaman mı geçti onu sayıyorum. Sonra vazgeçip geri dönüyorum ama sadece oraya. Hep sahil, hep yağmur, hep uzak. Tıkandığında bırakıyorum. Ardından sabah olsun istiyorum ki o girdap kaybolsun.
    Yabani otlar. Bırak oldukları yerde çürüsünler. Elbet onların da zamanları var.
    Zaman ne peki? Ben ne zaman biteceğim? Önce mi, sonra mı? Onlardan daha önceysem, o son anda üzülmeyecek miyim hep diğerlerinin yaptığı gibi? Kızdığım tek şey bu.
    Herkesin mutluluğu.
    Çok mu güzel?
    Hepsini hiçe sayıyorum. Böyle güzel işte.
    Kendi sessizliğim huzurlu ama bir başkası? Yazmak biraz çene tutmak değil mi zaten?

    YanıtlaSil
  2. kendine bi guzellik yap snde benm gibi..
    yarın sabah son ses kendin ol !
    tam kendnden öp kendini , ne varsa kıyıda köşede uyandır !

    YanıtlaSil
  3. Sonrası ne peki? Saçlarımın ağırlığıyla kırılmak mı? Yoksa kumlarla örtmek mi? Kendime iyilik istemiyorum. Kimseye de. Canları cehenneme. Hepsi öldüğünde, dans eden tek kişi ben olacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sonrası sonra.
      sonra olan hcbsey yok ki ortada.. neden dusunuyorsun ?

      Sil
  4. Deniz kıyısında dolaştım da bugün. Avare avare gezdim durdum. Bir paket sigara içtim, düşündüm de düşündüm. içimdeki sıkıntı hiç geçmedi. Yine dağıtamadım ki onu. Bir ileri, bir geri, etrafa bakmadan yürü dur.
    Akşam olunca iyi. Yatıp uyuyorum en azından, belki güzel birşeyler görüyorum da sabahlar zor geçiyor, geçmiyor.
    Acaba denize bir şişe mi atsam. Belki yüzer gider, buluşur biriyle. Belki o da bir mesaj yazar atar geri, döner dolaşır bana gelir.
    Tamam az kaldı, canlanıyorum.
    Acaba yanlış ne yaptım bilmiyorum.

    YanıtlaSil
  5. susmalı..karışmamalı..uğraşmamalı.. dışarıdaki tüm insanlar mümkünse uzak durmalı..
    iki kişi kalmalı bazen, diğerlerinden çok çok uzak diyarlarda..

    bazen seninle aynı kişi olabilmem ihtimalini düşünüyorum^^ bu kadar aynı şeyler düşünülmez.. yok yok sen benim var olmadan yarattığım ikiz kardeşimsin sanırım:))

    YanıtlaSil