6.02.2009

Misali cümleler

Şöyle bi bakıyorum da ..
şu anda sonsuz samimiyetsiz olduguna inandığım zamanın ,
samimiyetsizliklere olanca kuvvetiyle açık ve kötüye kullanımına değil de tam yerinde kullanımına maruz kaldığım
günlerin bıkkınlığındayım..
Düşünmekten bile bıktım..
Kanıksanmış olaylar zincirinin bizi alıp götürdüğü o garip sona karsıı
çooook öncesinde duydugumuz tedirginlik ve birbirimize duydugumuz güvenin yanında ,
çok gecmeden yasanılanların üstüne ,asıl garip olanın benim sergilediğim
hareketler olduğunu biraz gec anladım .. (:
Laaaakin anlamanın da kabul etmeyi herzaman beraberinde getirmediğini düşündüğmde
onu da o anda bıraktım ve
Onun gercekliğinin benim hayatımda ne denli az seye bağlı oldugunu da o zaman hissettim..

Tüm bu olup bitenlerin sonunda elimde kalan,
kayıtlara düşülen kocaman bi çarpı işaretiydi..
(anlamını bilipte bilmezden geldiğim )




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder