11.01.2012

Mutsuz olan kemiklerimin hepsi kırıldı..



Her hissiyle yüksek doz yaşanan bi günün ardından bissürü yeni düşünceyle içiçe geçmiştim.Her hngi bşiye karşı hissedilen o duyguların , kendini yer yer katlanmaya bıraktgnı hissettğim için kaçıp gitmem gerektigni düşünüyordum.. 
İnsanları ve dha beter olan dşünceleri omuzlarımda taşıdığım ve yavas yavas büzüldüğüm günün gecesinde , sevglim bana iyi bir patatesli omletn nasil yapıldgnı sordugunda , detaylıca anlatmaya basladım. ben canla basla anlatırken , o bana nası sarıldıgnı farkında bile değil.. 
ben gülümseyerek uyuyakalıyorum burda 
bugün nası bitti farkında bile değilim.. 

22 yorum :

  1. ne hoş kollarında uyumak ey yarr beni ben yapan, bir kıvılcım misali beni benden alan:))

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. ne kadar farklı bir tarzın var. Anlatım şekline hayran kaldım.Sıradışı ve bi o kadar da tatlı ve samimi.Çok begendim tarzını canım

    YanıtlaSil
  3. bugün çok güzel bir gün.. Bu sabahların bir anlamı olmalı mı ne :)
    " http://fizy.com/#s/14t21v "

    YanıtlaSil
  4. sevindiğim şey şu, bazı erkekler doğru yolu bulabiliyorlar.

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel bir siteniz var, hazırlayanların ellerine sağlık. Benim internette dolaşırken bulduğum http://www.tabloal.com diye bir site var, sizlerle paylaşmak istedim :)

    YanıtlaSil
  6. Reçelim , ah pek güzelmiş ;)

    theice - creamparlour , tesekkurlerr

    Bluestyle , çok tesekkür ederim ;)

    YanıtlaSil
  7. Feraşe , ne güzel ! :) gercekten güzel.. !

    ilgiyeihtiyacımvarlan , ;) o da her zaman diil ama yine de sevinmeli ..

    aylin , teşekkürlerr

    YanıtlaSil
  8. o kırılan mutsuz kemiklerin hiç iyileşmesin..mutlular güçlensin :)

    YanıtlaSil
  9. mutluluğun her türlüsü kök salsın o naif bünyene:)
    mutlulukla kalasınnn...
    :)

    YanıtlaSil
  10. Çok sevdim tarzını :))

    YanıtlaSil
  11. Aynı anda üzülüp kırılıp aynı anda yiyoruz patatesli omleti ve aynı anda kemıklerımızı mutluluktan kırmak ıcın sarılan adamlar var :) Naber..

    YanıtlaSil
  12. Fidoland , ahh inş ööle olsunnn :)

    birtutamkekik , çook tesekkür ederimmmm , szede bulaşsın ;)

    Thetis , ;)

    cerenimiss , işte bu güzel haber! nerdesinnn sennn :))

    YanıtlaSil
  13. :)) Şehirler değiştirdim,ev, eşyalar yeniledim, iş değiştirdim, aşk vs.. Sen nerdesin asıl :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımmmmm , bende yaptım onlardan , hemde fena halde kalıcı sekilde.. ;)
      özlemişim çok !

      Sil
  14. Bugün tesadüfen buluştum blogla. Ne hoş...

    YanıtlaSil
  15. Ya pardon konuyla alakasız bir şey sorabilir miyim?
    Temanızdaki sağ tuşu engelleme özelliğini nasıl yaptınız?
    Ben de öyle bir şey yapmak istiyorum da. Nasıl yapabilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://forum.iyinet.com/yeni-baslayanlar-webmaster-okulu/84281-sitemdeki-icerigi-tasarimi-arakliyorlar-ne-yapmak-lazim-makale.html


      burdan yararlandım ;) Lazım öle bişe , yap bence de ;)

      Sil
    2. işin kötüsü bu linki yazmak durumunda kalcaksın :/ :)

      Sil
  16. İlgin ve cevabın için çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  17. İadeyi ziyarete geldim, ziyaretinize çok sevindim.Birbirimizi sık sık ziyaret edelim, Ekirümüzü genleştirelim.Ben yolun başındayım, referanslarınıza muhtacım:)))) :)

    YanıtlaSil