22.09.2012

ben, kendine ayar çekmesi gereken kadın, bugün yalnızca kırları ve denizleri düşünmek istiyorum..



bu gece bi iki konugum var, bi kaç fimo kaplumbaga, bi kaç deniz tası, kurumus bi denizatı..
yan tarafımda cok iyi tanıdıgım bi omuz var , yaklaşıyorum biraz , bakışları iyi gelen balkon serinlğinde.. ellerimi uzatıyorum biraz sakinleşip, sıcaklığı hep bildiğim..

gözlerimi kapatıp ruh halime renkli bişiyler alıyorum, üstüm yazdan kalma, üşümek istiyorum.
rüzgar bekliyor öylece bekleme koltuklarında , uğraşmıyor içeriye girmek için ;miskin..
aynı ben , ben ve saçlarım .. onları günlerdir yastıkta unutmus/uyutmus gibiyim ..

bu gece
tatil donusuyum,aksam serinliğiym..
buzluktan aldıgım bi yudum tesellinin üzerine düşünceler ekliyorum , belirsizim ama mutsuz deil..
gözlerimin önüne en sevdğim bakışı getirip , takıyorum boynuma..



düş kurarken eksilttiğim günlerin yokolma hissi yerini yine umutlara bırakırken bende, çokları 'mutsuzluk' izmaritleri söndürüyor dünyanın içine..





Hiç yorum yok :

Yorum Gönder