3.11.2012

sonbaharda bazı yapraklar dökülürler , diğerleri de onların ardından 'atlar ' . hepsi yalnızlığın suçu.





dün
bişey oldu.
içimde.

surekli tersine kosan o atlar ki ben varlıklarını kabul edeli yirmi kusur yıl oluyor ..
durdu.
hiç beklemiyordum , doğumumla ilşkili bişey oldgnu düşünür dururdum.
onlara , hızlarına ,seslerine ragmen yaşamımı sürdürebildiğime her daim inanamayarak..
halen nefes aldıgmı ve kalp atışlarımın onlarla senkronizasyonunu fark edip normalleşinceye kadar , yaşamak diyerek adına.

onca geçiştirdiğim , geçiştirdiğime üzüldüğüm günleri hatırladgım gibi unuttum bugün.
durdular.

elimi nereye koysam şimdi,
gözlerim nereye baksa , saçlarım şimdi nerde uçuşsa

aklımda bi yer var




6 yorum :

  1. dün bir şey oldu içimde
    aklım kalbim yön değiştirdi aniden
    istediğim mi?
    o hangi rotanın sonu? işte bir türlü bilemediğim
    ta kendisi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O'nun dağıttığı kalbin ve
      birlikte dağıttığınz aklın.

      Sil
    2. dün bir şey oldu içimde.
      aniden sustu dünyayı örten gökyüzü.
      sanki daha önce hep konuşuyorlarmışçasına;
      yalnız kaldım. ay gitti, yıldızlar da ardından.
      böyle olsun ister miydim?
      istemezdim. düzeltebilir miyim?!
      -bilmem.

      sevgiler,
      luna.

      Sil
    3. Ay gtmesin. onun yoklugu çok karanlık luna.

      Sil
  2. oraya gitmeli. uçmalı hatta. akıldaki yerler, o ütopyalar her zaman olmazlar oldukları yerde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. baska sekilde yasamayı biliyor olsaydım dileklerindeyim..

      Sil